ECONOMIA

Com es valora la reputació d’una empresa?

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

16 Novembre, 2009


El Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO) és un instrument d’avaluació reputacional que, des de 1999, s’encarrega de mesurar el prestigi de les empreses espanyoles. Deu anys després, és un dels monitors de referència a tot el món.

Per quart any consecutiu, “la Caixa” lidera el rànquing Merco Persones, un estudi que selecciona les millors empreses per treballar a Espanya.

Els tècnics que elaboren l’ informe han entrevistat a 7.100 empleats, 1.000 universitaris, 500 antics alumnes d’ escoles de negoci, 73 directors generals i a un miler de ciutadans.


Font: MERCO

Els que ja treballen per a “la Caixa” valoren especialment el desenvolupament professional que ofereix l’entitat i els valors tant ètics com professionals de l’empresa.

Des de que es va començar a elaborar l’ estudi Merco Persones al 2006, “la Caixa” ha ocupat, any darrere any, el primer lloc. En el rànquing de 2009, Microsoft s’alça amb el segon lloc i Iberdrola, amb el tercer.

Accepto les condicions d'ús.