14 Juny, 2013

”la Caixa” llança un portal innovador dissenyat amb la participació dels clients


“la Caixa” estrena un nou web www.laCaixa.es, amb un disseny que ha comptat amb la participación dels seus clients,  que incorpora les darreres tendències i hi permet una navegació més fàcil i intuïtiva.

Com a avantatges destacats, els usuaris poden marcar productes financers com a preferits per accedir-hi ràpidament més endavant, personalitzar la manera de mostrar la informació al web, tenir accés a més espais i funcionalitats, i gaudir d’un disseny nou que dóna molt més pes al contingut multimèdia i les xarxes socials, d’entre altres opcions.

”la Caixa” llança un nou web

Aquest disseny s’ha pogut dur a terme gràcies, en part, a les opinions dels clients. L’objectiu és que els canals electrònics de ”la Caixa” responguin a les necessitats concretes dels usuaris, fet que en reforça el lideratge en banca electrònica i l’aposta per la innovació.

Un altre exemple de participació dels clients és que han pogut col·laborar en el disseny dels nous caixers o la renovació de Línia Oberta, el canal de banca on-line de ”la Caixa”.

En aquesta línia, l’any passat ”la Caixa” va crear la comunitat Inspira’ns amb la voluntat de proporcionar espais de comunicació i fomentar, encara més, la participació dels clients, tant per millorar l’oferta existent com per llançar nous productes i serveis.

El portal de ”la Caixa” rep 3,3 milions de visitants únics al mes i ocupa la primera posició del rànquing internacional del sector financer per penetració d’usuaris, amb un 33% de quota a Espanya, segons dades de Comscore.

Pots veure el portal redissenyat en aquest vídeo.

Deixa un comentari

La teva dirección de correu no será publicada Els camps necesaris están marcats *