17 Juliol, 2013

Servei pioner per gestionar els rebuts de manera integral


”la Caixa” ha posat en marxa un nou servei de gestió integral de domiciliacions que utilitza les últimes tendències de banca en línia i mòbil amb l’objectiu que la gestió dels rebuts sigui còmoda i fàcil per als clients.

El servei, anomenat ReciBox, organitza automàticament els rebuts dels clients i disposa la informació de manera que els usuaris puguin consultar-la de forma senzilla i totalment intuïtiva, i permet, al seu torn, efectuar les principals accions relacionades amb els seus rebuts.



Principals funcionalitats d’aquest nou servei:

Alertes automàtiques, via SMS o correu electrònic, per exemple, en cas que es detecti un rebut l’import del qual sigui anormalment elevat o que superi el saldo disponible en el compte.

• Personalització en la classificació dels rebuts i en la visualització de la informació.

Quadre de comandament totalment editable on el client pot accedir a tota la informació.

Gestió prèvia de rebuts, que incorpora utilitats que permeten al client realitzar accions addicionals abans del pagament.

Accés a les dades de contacte dels principals emissors perquè sigui més fàcil gestionar qualsevol mena de consulta.

Servei de gestoria especialitzada per ajudar els clients a efectuar tràmits com ara baixes, consultes o reclamacions de subministraments.

Aquest nou servei és gratuït per als clients del programa de fidelització multiEstrella de ”la Caixa” i consisteix en un servei accessible des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta tàctil a través de Línia Oberta, el canal de banca en línia de ”la Caixa”.

En el procés de disseny, ”la Caixa” ha incorporat les propostes que envien els clients a través de la comunitat “Inspira’ns”.

Més informació a http://www.lacaixa.cat/recibox

Deixa un comentari

La teva dirección de correu no será publicada Els camps necesaris están marcats *