INNOVACIÓ

imaginBank es presenta a nivell mundial al MWC16

Temps de Lectura: 5 minutos

imaginBank es presenta a nivell mundial al MWC16
Avatar

CaixaBank

25 Febrer, 2016


Ahir va ser el dia d’imaginBank al Mobile World Congress (MWC). El nou model bancari mobile-only es va presentar internacionalment davant de l’atenta mirada de més de 200 mitjans i congressistes. Benjamí Puigdevall, director general de CaixaBank Digital Business, i David Urbano, director d’imaginBank, van ser els encarregats de presentar la innovadora proposta de l’entitat per al target més jove, concretament la nova generació millennial, que inclou els nascuts entre 1980 i 2005 amb un coneixement profund d’Internet i un ús habitual de les xarxes.

 No hi ha cap escenari millor que el MWC per presentar a nivell mundial el primer banc que opera exclusivament a través d’apps mòbils i xarxes socials. imaginBank va sortir al mercat el mes de gener passat i va sorgir com a aposta de l’entitat per fidelitzar els clients joves de CaixaBank (que té 2,9 milions de clients d’entre 18 i 35 anys) i a la vegada oferir noves solucions a la població en general. L’experiència digital d’imaginBank és una mostra clara de l’accelerada penetració de les aplicacions al sector financer: els clients poden baixar-se l’aplicació per a Android o iOS i tenen al seu abast la gestió completa de les seves finances i el seguiment continu de la seva economia personal (elaboració de pressupostos, control i classificació de despeses, arxiu de rebuts domiciliats, etc.).

D’altra banda, l’atenció al client, 24 hores al dia, està disponible via telefònica, a través de Twitter i WhatsApp; i l’aplicació per a Facebook d’imaginBank permet també a l’usuari consultar el seu compte. A més, el nou banc incorpora innovadors mètodes de pagament com CaixaBank Pay amb mòbils amb NFC, polseres wearable, sticker Visa contactless que s’adhereix al mòbil o una targeta virtual que s’allotja a l’aplicació.

Aquesta estratègia d’innovació de CaixaBank ha posicionat l’entitat en els millors llocs a nivell mundial. Entre els diferents reconeixements rebuts els últims anys, Forrester, especialista en investigació de mercats, ha nomenat, aquest 2015, CaixaBank com a millor entitat financera del món en banca mòbil (informe “2015 Global Mobile Banking Functionality Benchmark”). A l’acte del MWC, l’analista de Forrester Oliwia Berdack va destacar els valuosos mecanismes de CaixaBank per a l’atenció personalitzada a través de xat o la forta capa de protecció contra virus, cosa que el converteix en un servei segur i de confiança.

El MWC16 va tenir durant el matí d’ahir un altre plat fort que va generar moltes expectatives: la companyia xinesa Xiaomi va presentar el seu nou mòbil Mi5, un dispositiu amb prestacions de gamma mitjana i preu assequible. A més, l’e-commerce va centrar l’atenció d’algunes de les conferències de la jornada així com el pavelló GSMA Innovation City, en què empreses com Visa mostren les seves últimes novetats en matèria de comerç digital.

El final del MWC arriba avui, però les sorpreses en aquest congrés mundial no s’acaben. L’última jornada promet… Tots els detalls a #MWC16.

Accepto les condicions d'ús.