INNOVACIÓ

Per què la digitalització és un factor clau per triar un banc?

Temps de Lectura: 5 minutos

Per què la digitalització és un factor clau per triar un banc?
Avatar

CaixaBank

22 Juliol, 2016


La digitalització és un dels motors del sector bancari i, avui dia, comptar amb servei avançat de banca on-line és un factor fonamental per al client. I les xifres ho demostren. Segons l’estudi La transformación digital de la banca española: Estudio Banca Digital España 2015 de l’Instituto de Estudios Bursátiles, més de 4,7 milions d’espanyols són usuaris de banca mòbil, o el que és el mateix, aquesta té un 37% de penetració en la població. A més, avui dia existeixen més de 600.000 targetes amb tecnologia NFC i 150.000 dispositius TPV.

El sector avança ràpid. Com s’indicava al primer post sobre banca d’empreses, segons l’estudi FRS Inmark sobre el comportament financer de les empreses que facturen entre 1 i 100 milions d’euros a Espanya, un 67% dels clients empresa està satisfet amb la seva banca digital, xifra que s’eleva a un 76% per als clients de CaixaBank.

Aquestes dades no només fan patent la digitalització del sector, sinó que demostren que la banca digital s’ha convertit en una eina productiva deixant de banda la part més transaccional i convertint-se no només en un vehicle per fer consultes i operacions sinó també per relacionar-te amb el teu gestor i fins i tot compartir informació de manera segura.

És el que es coneix com el pas de la multicanalitat a l’omnicanalitat. Totes les operacions poden dur-se a terme a través de qualsevol canal: gestió i contractació de productes, atenció al client, avisos i atenció personalitzada, anàlisi de la despesa i de l’estalvi, bosses de diners digitals (wallet), pagaments contactless, etc.

Aquesta transformació digital té com a repte mimetitzar-se amb el nou client digital, crear nous models de negoci que la situïn al centre de totes les decisions. Coneixent la importància de la mobilitat i el big data, el desenvolupament ara està centrat a aconseguir un servei d’interacció que s’assembli tant com sigui possible als serveis que habitualment tenen els ciutadans a través d’Internet i les xarxes socials.

CaixaBank, banca digital líder

La innovació és un factor diferencial per fer una empresa líder. Des de la nostra entitat destinem els nostres esforços per crear solucions cada vegada més orientades al client digital. A més dels serveis on-line de Línia Oberta per a empreses, CaixaBank acaba de llançar un servei d’assessorament especial per a empreses a través de videoconferència, un pas més enllà del mur 2.0 que permet a gestors i empreses mantenir una comunicació totalment segura i personalitzada.

En plena revolució digital, CaixaBank segueix apostant per les seves oficines. Tanmateix, ens trobem davant d’una nova generació d’oficines que es caracteritzen per un nou sistema de relació amb el client que fomenta la innovació, la transparència, la proximitat i l’atenció personalitzada.

Les millores en el seu servei on-line són les que han permès que CaixaBank sigui, segons el rànquing de la societat independent AQ Metrix, que trimestralment avalua els serveis de banca on-line, la millor del sector tant en funcionalitat com en performance.

CaixaBank ha estat reconeguda com el banc més innovador del món per la revista Retail Banking International i és la banca digital líder a Espanya amb 1 de cada 4 clients.

Accepto les condicions d'ús.

Comentaris

Enviar comentari