INNOVACIÓ

Què tenen en comú Jeff Bezos i CaixaBank? Una pista: DayOne

Temps de Lectura: 5 minutos

Què tenen en comú Jeff Bezos i CaixaBank? Una pista: DayOne
Avatar

CaixaBank

12 Febrer, 2018


Qui no recorda la il·lusió i l’emoció del primer dia d’escola, d’universitat o de feina? Per a Jeff Bezos, fundador d’Amazon, aquestes sensacions són, a més de necessàries, la clau de l’èxit i la motivació principal perquè un negoci prosperi: que cada dia sigui com el primer o, el que és el mateix, reinventar-se constantment.

Amb aquesta filosofia neix la denominació de DayOne: un nou servei de CaixaBank especialitzat a impulsar el creixement de start-ups i scale-ups globals amb activitat a Espanya i que es financen amb fons propis. A més, disposa d’una línia adreçada a inversors interessats a destinar fons a empreses innovadores en fases inicials, com business angels, venture capital i inversors institucionals.

Per a Juan Alcaraz, director general de CaixaBank, la creació d’aquesta nova línia de negoci “potencia l’estratègia de l’entitat d’oferir un model de banca especialitzada per segments, totalment ajustada a les necessitats de cada perfil de client”.

DayOne, el nou servei de CaixaBank per a start-ups

DayOne s’allunya de la banca tradicional i els estàndards habituals recolzant-se en tres elements clau que donen resposta a les necessitats de les empreses innovadores.

  1. Hubs per a la trobada de talent: DayOne disposa de dos centres de treball, ubicats a Barcelona i Madrid, que connecten els clients amb inversors nacionals i internacionals. Aquests hubs, a més, ofereixen una línia complementària de formació i networking a mida dels emprenedors.
  2. Equip especialitzat: un equip de gestors i consultors financers que coneixen la realitat de la indústria i assessoren la start-up en qualsevol moment per desenvolupar una estratègia financera segons les seves necessitats.
  3. Productes i finançament a mida: entre els serveis i els productes que DayOne posa a disposició de les empreses, destaca una línia de crèdit de 250 milions d’euros, així com una xarxa de contactes global per atreure inversors. Amb això, DayOne es converteix en el primer servei per a start-ups amb una línia de serveis especial per a inversors.

Amb tot, DayOne vol ser el bressol de les start-ups i scale-ups més innovadores i tecnològiques impulsant i potenciant el seu creixement a escala global.

Per a més informació, visita la nota de premsa o el perfil de Twitter de DayOne.

Accepto les condicions d'ús.